Voor onze klanten

Anexo helpt klanten op de zakelijke markt met advies, turn-key projecten, en beheer en onderhoudscontracten. We verzorgen zowel infrastructuur als meet- en regeltechniek. Wat betreft infrastructuur ligt onze nadruk vooralsnog op de aanleg van technische systemen, maar we beogen met nadruk groei in onderhoud en beheer van systemen. Ons hoge serviceniveau en ons vermogen om proactief met de klant mee te denken, kwalificeren ons hiervoor bij uitstek.

Steeds meer klanten die duurzame energie produceren en distribueren, maken dankbaar gebruik van onze expertise. Duurzame energie is een belangrijke groeimarkt voor ons. Strategisch verschuift ons aandachtsveld van de techniek naar het bieden van inzicht en duurzame oplossingen met gebruik van slimme data.

En als het gaat om onderhoud staat veiligheid hoog in ons vaandel, met onze 24-uurs storingsdienst helpen we onze klanten dag en nacht bij calamiteiten.

Verbeterde dienstverlening

In 2018 hebben we de kwaliteit van de dienstverlening van de commerciële binnendienst aanmerkelijk verbeterd. Allereerst hebben we de samenwerking tussen de binnendienst en de buitendienst geoptimaliseerd. Daardoor is de dienstverlening naar de klant nog effectiever geworden. Ook hebben we onze bereikbaarheid voor de klant sterk verbeterd. Klanten die bellen, worden nu meteen doorgeschakeld met de juiste medewerker die kennis van zaken heeft. Onze klanttevredenheid in 2018 is daardoor toegenomen.