Energiebeschikbaarheid voor nu en in de toekomst

Afgelopen jaar hebben wij goed nagedacht over onze rol in de maatschappij en ook binnen de energietransitie. Waar zijn wij van, waar zijn we goed in en waarom doen we het?

Het waarom

Wij werken aan een leefbare en duurzame samenleving voor iedereen en geloven in de kracht van innovatie en samenwerking om dit te bereiken. De energiewereld staat voor één van de grootste veranderingen ooit. De energietransitie zet door en wij kijken graag vooruit naar oplossingen. We gaan met z’n allen bewuster met energie om, waarbij kostenefficiency en milieubewustzijn voorop staan.

Onze positie

Samen met de werkmaatschappijen Westland Infra Netbeheer, Anexo en Capturam zorgt Juva voor duurzame beschikbaarheid van energie. Alle drie de werkmaatschappijen dragen vanuit hun eigen focus en activiteiten bij aan deze positionering van Juva waardoor een totaal aanbod van energie-infrastructuur, innovatie en pragmatische oplossingen voor energiesystemen samen voorzien in oplossingen voor nu en de toekomst.

Onze organisatie heeft een gezamenlijk doel voor de toekomst van de glastuinbouw. Bovendien zijn wij gesprekspartner voor stakeholders en klanten om richting te bepalen in het duurzaamheidsoerwoud. Hierbij staat het regionale belang altijd voorop zonder de context van de omgeving uit het oog te verliezen. Dat doen wij op zijn Westlands: betrouwbaar en pragmatisch.

Het hoe

• Innovatief

• Dichtbij

• Verbindend

• Open

• Betrouwbaar

Deze waarden vormen de basis van ons handelen binnen de eigen organisatie en onze externe positionering. Zij komen in de processen en externe en interne communicatie terug en dienen door alle medewerkers consistent te worden uitgedragen binnen de organisatie en naar de klant.

Het wat

• Westland Infra Netbeheer zorgt voor energiebeschikbaarheid voor alle inwoners en bedrijven in de regio Westland en Midden-Delfland.

• Anexo doet in energiemanagement voor bedrijven die energie wel belangrijk vinden en daar iets mee willen, maar niet precies weten hoe en daar graag een partner in hebben.

• Met Capturam stellen we de toekomst van energie veilig, in eerste instantie in de regio. We leveren hiermee een bijdrage aan de energietransitie.

Gezamenlijk vormen ze de ’what’ van Juva, namelijk duurzame energiebeschikbaarheid voor nu en voor de toekomst.