Sponsoring

Ook door sponsoring maken we direct contact met onze klanten en onze regio. We vinden het nuttig om lokale initiatieven te ondersteunen. Zeker wanneer deze activiteiten in het verlengde liggen van onze visie en missie. Duurzame en regionale activiteiten hebben onze voorkeur. Daarnaast ondersteunen we graag maatschappelijke initiatieven waarbij onze medewerkers zijn betrokken.

In 2018 was dat bijvoorbeeld sponsoring van het Westlands sinterklaasfeest, het Westlandse Koor Vereniging Musica en Stichting No Limits sports met aandacht voor sporten voor gehandicapte kinderen.

Ook voorzien we onze medewerkers van fiets- of hardloopkleding om een gezonde leefstijl te bevorderen. En hebben we de Wateringse Profronde voorzien van elektriciteit.

Jaarlijks ondersteunen we de regionale publiekstrekkers Varend Corso en Kom in de Kas Westland en organiseren we het MKB Energiek Ontbijt voor het MKB Westland in ons eigen kantoorpand. We zijn partner van Tomatoworld en World Horti Center. En we sponsoren de Voedselbank met voedselpakketten en steunen Make a Wish door de wens van een ziek kind (uit het Westland) uit te laten komen.