Aansluiten bij behoefte van klant en regio

De doelen van onze klanten staan bij ons voorop. We zoeken persoonlijk contact, kennen onze klanten en stakeholders en denken graag mee in werkende en passende oplossingen, met oog op de lange termijn. We zijn pas tevreden als de klant tevreden is.

Bedrijventerrein Honderdland is in dat opzicht een mooi voorbeeld van wat er bewerkstelligd kan worden door te luisteren, mee te denken en de juiste partijen en expertise samen te brengen. Juva heeft hier alle kennis en kunde van de dochterbedrijven gebundeld om te komen tot een oplossing die wel eens de referentie kan worden om de elektrificatie van het vrachtvervoer mogelijk te maken. Door optimaal om te gaan met de variërende capaciteit van het elektriciteitsnetwerk door de dag heen, slim sturen en samenwerken met klanten is veel meer mogelijk.

Wat ons betreft is dit een grote stap naar het energiesysteem van de toekomst. Daarmee brengen we in praktijk waar wij in geloven: luisteren naar de behoefte van de klant en daar op pragmatische wijze invulling aan geven. En doen wat je belooft, meedenken, verbindingen leggen. Samendoen, dat vinden met name bedrijven nog spannend, maar het is wat ons betreft de enige manier. Wij nemen hier graag het voortouw in.